Ostatnia modyfikacja: 5 maja 2023

Dnia 25.05.2023 w ramach projektu „Twój czas na staż” zorganizowane zostaną dwa wydarzenia:

1.SPOTKANIE ZAWODOZNAWCZE LEROY MERLIN                                                                                                                                                                     

TERMIN: 25.05.2023 godz. 8:00 – 12:00

MIEJSCE: Sklep Leroy Merlin Wrocław, ul. Krakowska 51                                                                          

zbiórka uczestników przy wejściu głównym do sklepu o godz.8:00

AGENDA SPOTKANIA:

8:00 – 9:00 – Poznajmy się – spotkanie na sali konferencyjnej, kilka slajdów o LM, poznanie firmy oraz uczniów

09:00 – 10:00 – obchód po sklepie

10:00 – 11:00 –  jak skutecznie szukać pracy/ jak napisać dobre CV/trudności na rynku pracy

11:00 – 12:00 – spotkanie z Pracownikami LM – obcokrajowcy o poszukiwaniach pracy (Oleh i Mykyta), o trudnościach z jakimi się spotkali podczas poszukiwania pracy oraz o swoich doświadczeniach z LM

Spotkanie z Kierownikiem Logistyki, Kierownikiem Działu Serwisu i Usług oraz Kierownikiem Działu Ogród  – omówienie czym zajmują się ich działy oraz jakich Pracowników poszukują do swoich zespołów/ na co zwracają uwagę podczas szukania kandydatów do pracy.

2.ZWIEDZANIE WROCŁAWIA Z PRZEWODNIKIEM

TERMIN: 25.05.2023 godz. 13:00 – 16:00

MIEJSCE: zbiórka uczestników przy wejściu głównym do kina Nowe   

                  Horyzonty, ul. Kazimierza Wielkiego 19a/21 o godz. 13:00

PROGRAM WYCIECZKI:

  • serce miasta – wrocławski Rynek z urokliwymi kamieniczkami

i niezliczoną ilością krasnali

  • spacer wzdłuż Gmachu Uniwersytetu Wrocławskiego – jednego z najpiękniejszych przykładów baroku na Dolnym Śląsku
  • wizyta w słynnym miejscu wrocławskiego handlu – Hali Targowej
  • zwiedzanie kolebki Wrocławia – Ostrowa Tumskiego z wejściem do katedry Św. Jana Chrzciciela

Wycieczka odbędzie się z udziałem przewodnika ukraińskojęzycznego oraz nauczycieli ze szkół biorących udział w projekcie.

Obecność na obu wydarzeniach jest obowiązkowa.